Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
16:53

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


         

 

Мета: продовжувати вчити дітей розуміти ланцюг подій, пов`язаних одним сюжетом і часовими відношеннями;

вправляти у називанні цифр, чисел в прямому і зворотному рахунку від 1 до 5;

закріпити знаходження числа у числовому ряді,

 знання про геометричні фігури й форму предметів, просторові відношення;

розвивати увагу, зосередженість, уміння міркувати, робити висновки, працювати в парі (взаємоконтроль), граматично правильно будувати речення.

 

Матеріал для педагога: Набор картинок( сюжети картинок об`єднані часовою лінією «Спочатку -  потім – зараз»;

Картка-зразок до гри « Майстерня форм.»;

Геометричні фігури для складання «Робота Геометрика».

 

Матеріал для дітей:Картки з зображенням геометричних фігур, лічильні палички, нитка завдовжки 10 см.

Алгоритм проведення.

  • «Увага , Увага!» Відкривається незвичайна майстерня. Той , хто виконає всі мої завдання, отримає  винагороду.
  • Діти, хтось невідомий написав нам ось такого листа.
  • Чи хочете ви дізнатися, хто це?
  • Тоді давайте починати гру.

Давайте разом  скажемо чарівні слова:

 

Нам сонечко всміхається , радійте дітвора.

Бо знову починається у нас заняття - гра.

 

  1. Завдання.

Вихователь: Починаємо нашу гру подорож.

Пропоную дітям розглянути картинки .

Знайдіть і розкладіть картинки так , щоб ми побачили , що відбувалося з предметом спочатку, що потім, як виглядає цей предмет зараз.

Ось які картинки я поставлю перед вами.

Перевірте , чи правильно я їх розставила.

(Куля луснула, маля несе повітряну кулю, куля зачепилася за гілку.)

Шукаємо рішення.

2.Завдання:

«Цифрові сходинки.»

(На дошці викладені цифри від 1 до 5 і розташовані,  знизу вверх)

Вихователь: Діти, до майстерні ведуть сходинки.

Нам треба піднятися по них  вгору.

_ Давайте полічимо сходинки?

Діти рахують від 1 до 5.

  • Назвіть число , що йде за числом 2?
  • Назвіть число, що йде за числом 3?
  •  Назвіть число, що йде за числом 4?
  • Назвіть число, що стоїть перед числом 2?
  • Назвіть число, що стоїть перед числом 3?
  • Назвіть число , що стоїть перед числом 4?
  • Назвіть число , що стоїть перед числом 5?

А тепер діти , потрібно  спуститися по сходинках донизу.

( Діти рахують в зворотному напрямку.)

 

Гра » Що покотилось?»

3.Завдання:

«Побудуй доріжку до майстерні.»

Діти , поки ми з вами відпочивали, нам надійшло наступне завдання.

( Картка – схема геометричних фігур.)

Вихователь: Діти нам потрібно побудувати доріжку , яка приведе нас в майстерню.

  • Давайте разом побудуємо доріжку за схемою. Що вказують стрілки? (Діти визначають послідовність викладання фігур, тобто яку фігуру потрібно покласти за якою.)
  • Почнемо викладати з кола.
  • Кладемо  фігуру на магнітну дошку
  • Підкажіть на яку фігуру вказує стрілка?

( Діти за схемою викладають в ряд геометричні фігури.)

  • Ось яка довга вийшла у нас доріжка!
  • Скажіть , діти , чи можна викласти доріжку від квадрата у крапочку?
  • Чи є від квадрата стрілки до іншої фігури?
  • Правильно, можна скласти зовсім іншу доріжку: квадрат, прямокутник . Вона буде коротша.

 

4. Завдання:

«Майстерня форм.»

Вихователь: Ось ми і потрапили з вами в майстерню форм.

Але нас тут ніхто не зустрічає!

Мабуть потрібно виконати ще якісь завдання?

(На столах лежать палички і мотузка.)

Роздаю дітям картки з парним зображенням геометричних фігур.

Діти, подивіться, хтось передав для вас картки з зображенням фігур. А на них написане для вас наступне завдання.

( Діти викладають геометричні фігури.)

Картка підкаже , які форми нам слід виготовити. Ось ці картки у мене в руці.

Запитати які форми створюють діти?

По закінченню роботи, діти розповідають про фігури.( скільки паличок або мотузка.) Чи схожа вона на фігуру на картці?

Ми зробили фігури , але все ще не знаємо , хто ж нас сюди запросив.

 

Перед тим як вирушати далі , давайте відпочинемо!

  1.  

5. Завдання:

Діти, я знайшла ще один конверт.

В ньому написано, що ми дізнаємось хто нас запросив коли складемо фотографію з фігур у конверті.

Вихователь: Діти, я знаю як це зробити!

Нехай кожен з вас допоможе мені викласти фігуру так , як я скажу.

  • Покладіть квадрат  посередині дошки.
  • Над квадратом покладіть круг.
  • З правої сторони квадрата покладіть прямокутник.
  • З лівої сторони квадрата покладіть прямокутник.
  • Під низом квадрата з правої сторони      покладіть прямокутник.
  • Під низом квадрата з лівої сторони покладіть прямокутник.

Поступово діти викладають зображення робота Геометрика.

Діти, давайте заплющимо очі, може Геометрик оживе?

  • `являється іграшковий робот)

Діти, сподобалося вам грати з геометричними фігурами?

А що найбільше сподобалося робити в майстерні?

Я за вами спостерігав, ви всі молодці .Я  хочу подарувати вам гру. ( Геометрик дарує дітям настільну гру.)

 

 

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели