Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
15:59

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


Мета. Збагачувати знання педагогів про прийо­ми і методи формування духовно-моральних якостей дошкільників засобами літературних творів. Підви­щувати мотивацію щодо здійснення системи роботи з розвитку етичних уявлень дітей. Розвивати творчий потенціал педагогів.


     

   

 

 

                            

 

          

                         1. Організаційний момент.


 

                          2.Мозковий штурм  Добро і зло.

 


 

 


Добро — чуйне, дружнє ставлення до людей, привітність, ласка, прихильність.

Зло — протилежне поняттю добра, означає нав­мисне, свідоме заподіяння комусь шкоди, збитку, страждання.

 

                 3.Вправа "Назви прислів’я.”

 

Кожна група по черзі називає прислів 'я.


                           4.Вправа « Розв’яжи кросворд.»

 

 

 

 

 

1. Впевненість у доброзичливості, щирості іншої людини. (Довіра).

2. Розмова двох осіб. (Діалог).

3.Люди, для яких дорослі залишаються дітьми.

(Батьки).

4.Вид діяльності, який для дошкільнят є школою моралі. (Гра).

5.Корифей вітчизняної науки, творець "школи під відкритим небом”, "уроків доброти в природі” (Сухомлинський).

6.Співпереживання, співчуття, вміння розділити радість і сум з іншою людиною. (Емпатія).

7. Кому належать ці слова: "Якими будуть перші слова, з якими я звертаюся до дітей? Ці слова мною знайдені давно — "Здрастуйте, діти!”. (Амонашвілі).

 


 

                    5. Вправа на релаксацію "Чаша доброти.”


 

Ведучий. Заплющте очі, дихайте спокійно, гли­боко. Розслабтеся. Уявіть перед собою аркуш біло­го паперу, а на ньому — гарну, не оздоблену чашу. Розмалюйте її в уяві так, як вам хочеться. Ще раз розгляньте чашу. Наповніть її по вінця улюбленим напоєм. А тепер уявіть іще одну чашу, але порожню. Подумки відлийте в неї трохи напою. Погляньте: по­ряд іще одна порожня чаша, і ще. Відлийте в кожну посудину потрохи улюбленого напою. А тепер за­зирніть у свою чашу. Вона знову повна! Що з нею трапилося? Ця чаша стала особливою — чарівною. Адже вона наповнилася вашою добротою. Розплющте очі. Спокійно і впевнено скажемо: "Це я! У мене є така чаша!”.

                              II. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

1.   Розв’язання проблемних ситуацій за змістом художніх творів.

 

Кожній групі ведучий дає для опрацювання фрагмент тексту і кілька проблемних запитань за його змістом. Учасники ознайомлюються з уривком твору й пропону­ють свої варіанти розв'язання проблеми. Після обгово­рення ведучий читає продовження тексту і демонструє, який вихід зі складної ситуації описав автор.

                                                

                                          Iменинний обід.


У Ніни велика сім’я: мати, батько, два брати, дві сестри й бабуся. Ніна найменша: їй восьмий рік. Бабуся — найстарша: їй вісімдесят два роки. У бабусі тремтять руки. Несе ложку бабуся —ложка дрижить, крапельки падают на стіл.

Скоро у Ніни день народження. Мама сказала, що на її іменини у них буде святковий обід. На обід Ніна нехг запросить подруг.

Ось і настав цей день. Мама накриває стіл білою скатертиною. Ніна подумала: це і бабуся за стіл сяде. А в неї ж руки тремтять.

Ніна тихенько сказала мамі:

             Мамо, нехай бабуся сьогодні за стіл не сідає.

             Чому? — здивувалась мама.

             У неї руки тремтять. Крапає на стіл.

 

 

 

Запитання. Як мала повестись мама? Які методи порадите їй для виховання доньки? Придумайте закі нчення оповідання.

Наш тато одужав.

 

 


У синьоокої Катрусі сьогодні велика радість. Більше року хворів її тато. В лікарні лежав, три операції переніс. Мама й Катруся усе горювали. Не раз, бувало, Катруся вночі прокинеться й чує: мама тихо плаче. А сьогодні татко вже на роботі. Здоровий і бадьорий. Радісно сяють Катрусині очі. Прийшла вона до школи, зустріла на подвір’ї двох своїх однокласників-першокласників — Петька і Гриця й поділилася радістю:

-       Наш тато одужав.

Петько і Гриць подивились на Катрусю, знизали пле­чима й, нічого не сказавши, побігли ганяти м’яч. Катруся підійшла до дівчаток.

-       Наш тато одужав, — сказала вона й засяяла на радощах.

Одна з них, Ніна, здивовано спитала:

-       Ну то й що?

Катруся відчула, як до горла підкотилася грудка і їй стало важко дихати. Вона відійшла до одинокої тополі на краю шкільного подвір’я й заплакала.

-       Чого ти, Катрусю, плачеш? — почула вона тихий, лагідний голос.

Підводить голову — Костик, мовчазний хлопчик, що сидить за останньою партою.

 

 

 

Запитання. Як зреагувала Катруся на запитання Кости­ка? Що ви порадите вихователям та батькам цієї групи дітей? Придумайте закінчення оповідання.

 

 

 

 


 

 

 

                  2.Створення колажу "Доброта.”

 


Завдання: виготовити колаж і зобразити (намалювати, виконати аплікацію) на ньому ті предмети, з якими у вас асоціюється поняття "доброта”.

Працюючи, учасники коментують свої дії, чому обра­ли той чи інший образ, який колір доречніше викорис­тати тощо.

 

                                   III. Підбиття підсумків.

 

Ведучий. Шановні колеги! Сьогодні ви продемон­стрували особливо важливу якість, яка необхідна кожному педагогу — це наявність творчого потенці­алу. Приємно, що він у вас є. Пропоную, передаючи Добрунчика (м’яку іграшку), висловити ваші думки:


 

1.   Вправа "Серце добрих побажань.”

 

 

Ведучий. Підсумовуючи все сказане на семінарі, створімо "серце добрих побажань”. Кожен учасник має написати на частинці серця-пазлу заповіт, якого слід дотримуватися, щоб люди жили в добрі.



Ведучий. Дякую всім за співпрацю та бажаю успіхів у роботі й творчого натхнення. Хай множаться зерна добра у ваших душах.

 

 

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели