Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
15:46

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


Конспект заняття у другій молодшій групі з розвитку мовлення і математики : «Подорож по казці.»

Програмний зміст. Розвивати  зв’язне мовлення , творчу фантазію , пам'ять ,увагу. Вчити дітей за допомогою символів пізнавати головних героїв казки. Закріпити рахунок до 4; розвивати вміння ділити ціле на дві рівні частини.  Закріпити уявлення про геометричні фігури ( круг, квадрат, трикутник),  знання основних кольорів (зелений, червоний, жовтий ). Розвивати у дітей дрібну моторику, мислення. Виховувати   бажання   допомагати  іншим.

 

Матеріал: Магнітна дошка, кольорова   картка – схема, картки з яблуками(два яблука маленьких червоних  та два великих зелених) ,  різнокольорові  геометричні  фігури (квадрат, круг, трикутник ); іграшкові герої казки: «Колобок» заєць,  вовк, ведмідь, лиса.

 

Хід   заняття:

Діти  заходять на  килим  і  стають біля вихователя.

Станьте  діти, станьте в коло,

Ти  мій  друг і я твій друг,

Міцно за руки візьмемось,

Один одному  посміхнемось.

Вихователь: Давайте подаруємо  один одному посмішки.

Вихователь: Діти , скажіть  мені , ви  любите  казки?

Бачу по оченятам, що любите.

Подивіться , нам надійшов лист  з казкового  лісу.

Сідайте зручніше, подивимось , що в  ньому  написано?

Вихователь: Діти! Звірята  з  казкового  лісу  запрошують  нас  до  себе  в  гості. Але  нам  потрібно  відгадати з  якої  вони казки? (показую  схему казки :» Колобок «).

Діти розглядають схему (індивідуальні відповіді ).

Вихователь: А ви добре знаєте цю казку?

Кого зустрів колобок? ( зайця, вовка, ведмедя, лисицю).

Вихователь : А ось і сам колобок до нас завітав.

Колобок: Здрастуйте малята. Я дуже люблю займатися математикою і хочу багато чого навчитися.

Давайте  разом  відправимось в  подорож  по  казці?

Діти погоджуються.

Вихователь: Жив веселий колобок.

Колобок рум’яний бік .

Він від бабусі втік ,

Він від  діда втік ,

По дорозі покотився ,

В густому лісі опинився .

Погляньте діти, хто це там ховається?  Це - зайка!

Зайка:  Здрастуй, колобок і всі малята!

Я - зайка маленький,

Я  - зайка сіренький,

По ліску гуляю

Колобочка шукаю.

Вихователь: Зайка, чому ти такий веселий? Діти, як ви гадаєте, чому зайка такий веселий? (відповіді дітей)

Зайка: Я приніс  для тебе, колобочок, яблучка. Хочу тебе пригостити.

Вихователь: Діти, давайте порахуємо, скільки зайчик приніс всього яблук? (діти викладають та рахують)

Давайте допоможемо зайчику поділити яблука на дві рівні частини (одну для зайчика, одну для колобочка).

Скільки покладем яблук зайчику, а скільки колобочку, щоб у них стало порівну?

А як ще можна поділити яблучка?

Зайка: Спасибі вам малята, за допомогу! А мені вже треба бігти додому. Допобачення!

Вихователь : Покотився  колобок  далі .

Котиться , котиться , а на зустріч йому вовк.

Колобок : Здрастуй  вовчику ,чого ти такий  невеселий ?

Вовк : Здрастуй  колобок і ви  малята .Я  вовчок  сірий  бочок . Всі  мене  бояться , ніхто  зі  мною не дружить.

Колобок :  не  сумуй  вовчику , ми з тобою будемо  дружити .

Вихователь: Діти , давайте відпочинемо  та  пограємо  з вовчиком.

(Проводиться  гра « Намалюємо  портрет»)

Вовк :Спасибі  малята , мені було дуже гарно з вами . Допобачення.

Вихователь : Покотився  колобок  далі . На зустріч  йому  ведмідь .

Вихователь: Здрастуй  Міша . Чого  ти такий  сумний ?

Ведмідь : Здрастуйте  малята . Мені в лісовій  школі  дали  завдання , викласти з геометричних  фігур  піраміду , а  я  не вмію . Допоможіть мені  малята?

Вихователь : Діти допоможемо  ведмедику?

Вихователь: Що це? (квадрат )

                   Якого він кольору? (зеленого )

Правильно , це  квадрат  зеленого кольору.             

Що  це ? (круг )

Якого  він  кольору ? ( жовтого)

Що  це ? ( трикутник )

Якого  він  кольору ? (червоного )

Правильно,  це  трикутник  червоного  кольору .

Що це?(квадрат)

Якого він кольору?(синього)

Правильно, це квадрат  синього кольору.

Вихователь: А тепер сідайте за свої столи і допоможіть ведмедику з цих фігур викласти піраміду!

Які різні у вас вийшли піраміди! ( діти розповідають про розташування фігур в їх піраміді)

Ведмідь : Спасибі  малята  , що  допомогли  мені  виконати  це  завдання . Які  гарні  піраміди  вийшли . До  побачення .

Вихователь : Покотився  колобок далі .

                   Тихше , тихше  не  шуміть .

                   Хтось до нас іде  сюди.

                   Ну звичайно  це  лиса.

Лиса : Здрастуйте , малята . Ви подорожували  казкою ?  А яких  казкових  героїв  ви  зустріли ?

Що  ви  допомогли  зробити зайцю ?

Що  робили  з вовком ?

А  ведмедику  чим  допомогли ?

Яки  ви  всі  молодці.

Як  багато  знаєте  і  вмієте .

Колобок  мій  дружок , давай  подаруємо  малятам  за  це  цікаву  книгу  з  новими  казками .

Вихователь : Подивіться  ,  яку  гарну  книгу  подарували  вам  звірята .

( Дякують )

Лисичка : Ой , пора  мені  вже  бігти . До побачення  малята .

А  наша  подорож  скінчилась .

Ви  всі  сьогодні  молодці.

Станьмо  діти , станьмо в  коло .

Ти  мій друг  і  я твій  друг ,

Міцно  за  руки  візьмемось ,

Один  одному  посміхнемось.

 

 

          


      

 

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели