Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
15:34

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


          

 

Завдання:

1.Розвивати інтелектуальну і пошукову ініціативу.

2.Ознайомити дітей з властивостями води:без кольору,прозора,без запаху,без смаку.

3.Вдасконалювати знання дітей про значення води в житті людей.

4.Навчити дітей навичкам проведення лабораторних дослідів:

- закріплювати вміння працювати з посудом,дотримуватись необхідних заходів безпеки.

- вчити користуватися піпеткою.

Виховні:

1.Розвивати соціальні навички:вміння працювати в групі, враховувати думку партнера, обстоювати власну думку, прищеплювати дбайливе ставлення до води.

Розвиваючи:

1.Розвивати у дітей фонематичний слух.

2.Активізувати і збагатити словник дітей іменниками,прикметниками,дієсло-

вами по темі заняття.

Матеріал для заняття:прозорі стаканчики,камінчики,картинки,гуаш,пензлики,

молоко,чайна ложка,цукор,сіль,піпетка.

Хід заняття.

Частина 1.

Діти, сьогодні у нас незвичайне заняття.Я хочу запросити вас в чарівну лабораторію. Що роблять у лабораторії? Правильно, проводять досліди.

Але,щоб потрапити в лабораторію і дізнатися тему нашого заняття,нам треба відгадати загадку.

Загадка. Люди!Я вам потрібна.

                Мій стан – рідка,легка,як подих і тверда.

                 Хто не впізнав мене?

                 Знайомтесь – я вода.

( звучить запис шуму води )

Здогадались про що піде мова?

Сьогодні ми поговоримо з вами про воду,про ЇЇ властивості,про значення води для живих істот.

Вірш.

А вода це справжнє диво

Як прожити без води.

З нею ми завжди щасливі,

З нею в нас нема біди.

Є вода,ростуть рослини:

Ліс,сади,рясні поля.

Це чудово для людини

І радіє вся земля.

Плавають в водиці діти,

Риби у воді живуть.

Розцвітають в лузі квіти,

І рясні дощі ідуть.

Кругообіг повсякчасно

На землі вода веде.

Тож з водою всім прекрасно

І біди нема ніде.

Запитання.

Де ви зустрічались з водою? (туман,калюжі,дощ,море,басейн,сніг)

Яка буває вода? (тепла,гаряча,холодна,прозора,газована.)

Що вода робить? (тече,ллється,дзюрчить,розтікається,замерзає.)

Для чого потрібна вода? (пити,митися,купатися,прати,готувати,поливати рослини,мити посуд.)

А зараз ми послухаємо про ваду.

(показ презентації про воду.)

Діти,якщо зникне вода,що станеться на землі?(буде пустеля або зникне життя взагалі.)

Тому,діти воду треба берегти:

  • Закривати крани,
  • Не забруднювати водойми (річки,моря,озера,океани.)

А тепер,я запрошую вас у чарівну лабораторію,де ми будемо проводити досліди  і дізнаємося про воду багато цікавого.

Давайте згадаємо правила поводження у лабораторії. (діти називають правила поводження.)

Пропаную провести досліди. Налийте воду в склянку. Яка вода?(чиста,прозора,без запаху,без смаку.)

Давайте перевіримо,що ще може відбуватися з водою?

Частина 2.

Дослід 1.»Вода не має смаку»

Діти спробуйте воду із склянки,який у неї смак?

А тепер додайте в склянку з водою цукру. Що змінилось?(Вода стала солодка.

В другу склянку з водою додайте сіль. Що змінилось? Ми змінили смак води.

Висновок: чиста вода не має смаку.

Дослід 2.»Вода не має запаху»

Понюхайте воду в склянці. Як вона пахне?

Тепер додайте у воду лимон,перемішайте ложкою і знову понюхайте.

Що сталося з водою?( Вода змінила запах,пахне лимоном )

Висновок:чиста вода не має запаху.

Дослід 3. « Вода без кольору,прозора.»

Діти,що станеться з водою,якщо додамо в неї фарбу?(додаємо,перемішуємо)

Що змінилося?(вода змінила колір). Розчинилася фарба?(фарба змінила колір води).

Давайте тепер порівняємо воду в обох склянках. Покладіть в них камінці.

В якій склянці ми бачимо камінчик?

Висновок:чиста вода не має кольору,вона прозора.

Дослід 4. « Вода не має форми.»

Діти,якщо я наллю воду на стіл,що станеться з нею?

( вода розтечеться по столу )

Скажіть чи має вода форму? ( немає)

Налийте воду в склянку або в інший сосуд, що сталося з водою? (вона прийняла форму склянки.)

Дійсно,вода приймає форму того сосуда в який її наливають.

Висновок: вода не має форми, вона текуча.

 

Ви добре попрацювали і можна відпочити.

Фізкультхвилинка  « Вода, земля,повітря.»

Частина 3.

(Стук у двері.)

Хто це стукає до нас?

Може звір а може птах.

Це з далекої півночі передали вам посилку.

Що це діти? (це лід.)

Візьміть  на долоньку. Що відбувається з ним?

Покладіть на серветку.

Чому серветка мокра?Чому лід тане? ( відповіді дітей)

Коли вода обертається в лід?(коли мороз)

Висновок: Вода може бути в твердому стані.

Дослід 4. « Газоподібний стан води.»

Яка в мене в склянці вода? (гаряча.)

Я накрию склом. Що ви бачите на склі?( краплини води.)

При нагріванні вода обертається в пару,це газоподібний стан води.

Хто з вас запам’ятав в яких станах буває вода?

  • рідкий;
  • твердий;
  • газоподібний.

Діти чи сподобалась вам наша лабораторія?

Сподобалося робити досліди?

Які досліди сподобалися більше?

На закінченні нашого заняття я хочу показати вам експеримент.

Гра- експеримент: «Кольорове молоко»

  1. Налийте молоко в тарілку.
  2. Додайте в нього кілька капель фарби. Намагайтеся робити це акуратно,користуючись піпеткою,щоб не рухати тарілку.

3.А тепер хочете вірте , хочете ні , але ми змусимо молоко рухатись з допомогою миючого засобу.

Подивіться,що станеться. Молоко почне рухатися,а фарба перемішуватися. Справжній салют в тарілці.

Частина 4.

Підсумок заняття.

Чи сподобалось вам наше заняття?

Чим ми з вами сьогодні займалися?

Що нового дізналися про воду?

Що сподобалося найбільше.

 

 

 

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели