Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
17:11

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


 

Програмовий зміст:

 

  • активізувати й різноманітити техніку роботи з папером: учити розривати папір (серветку) і м'яти її (грудкою й жгутиком);
  • познайомити дітей з уривком вірша "Кораблик" Світлани Сирени (Котляр), учити дітей розуміти образність поезії;
  • увести в словник дітей слово «вітрильник», закріпити слово «капітан» та познайомити з їхнім значенням;
  • розвивати уяву, почуття композиції, дрібну моторику;
  • виховувати інтерес до образотворчої діяльності, акуратність при виконанні роботи.

 

Матеріал:    вірш "Кораблик" Світлани Сирени, пальчикова

    гімнастика «Капітан» Ю.Мориц, фонограма «Шум моря»,

    динамічна пауза «Синяя вода» (Сл. Ю. Ентина, муз. В.

 

Обладнання:    аркуші кольорового паперу блакитного кольору,

   серветки білий і синій кольори, вирізані з кольорового

   паперу кораблик, вітрило, сонце, клей з пензликом,

   серветки (по кількості дітей).

 

Хід заняття:

 

  • Читання вірша "Кораблик" Світлани Сирени;
  • Пояснення та показ послідовності створення зображення човника з вітрилами;
  • Самостійна робота дітей та індивідуальна допомога вихователя;
  • Підсумок.  Вихователь з дітьми оглядають всі човни ( Чи здатні вони витримати шторм).

 

 

 

 

Хід заняття:

 

– Сьогодні на заняття до нас завітали гості – працівники нашого садочка. Але в літку до нашого міста чомусь теж приїжджають багато гостей. Чому?  (підказка слухання фонограми «шум моря») Відповіді дітей…

 

 – Дітки, тож ми з вами спробуємо створити картину. Так не просту. Що буде зображено на картині, нам підкаже вірш. Послухайте його й спробуйте представити всі, про що почуєте:

Читання вірша "Кораблик"

 

Плив кораблик по хвилях,                Плыл кораблик по волнам,

Вітрило рвався до хмар.                     Парус рвался к облакам.

 Хвилі до борта піднімалися,          Волны к борту подымались,

 Об кораблик розбивалися.             О кораблик разбивались.                                                                                                                                                     

                                                       (Світлана Котляр)

 

Розповідайте, що ви уявили собі, коли слухали вірш? Виходить, що повинне бути зображене на нашій картині? І хоча у вірші не згадувалося слово «сонце», я думаю його потрібно помістити на нашу картину. Адже в темряві ми не змогли б побачити ні кораблик, ні вітрило, ні море, ні хмари.

А перед тим, як почати працювати давайте потренуємо пальчики. Пограємо в гру з пальчиками за назвою «Капітан». А ви знаєте хто такий капітан? Кого називають капітаном? Капітан – це сама головна людина на кораблі, командир корабля. Повторить це слово, а хто не чув його постарайтеся запам'ятати.

Пальчикова гімнастика «Капітан»

 

                    Две ладошки прижму,
                    И по морю поплыву.

(Прижать друг к другу обе ладошки, при этом не соединяя большие пальцы)

              Две ладошки, друзья, -
              Это лодочка моя.

(Делать волнообразные движения руками – “лодочка плывёт”)

              Паруса подниму,

(У соединенных вместе рук в форме “лодочки” поднять вверх большие пальцы)

              Синим морем поплыву.

(Продолжить волнообразные движения руками – “лодочкой”)

              А по бурным волнам
              Плывут рыбки тут и там.

(Полностью соединить друг с другом две ладошки для имитации рыбок и снова волнообразные движения – “рыбки плывут”)

                                                                                                                       (Ю. Мориц)

Перед вами лежать аркуші паперу. Якого кольору вони? Блакитного, як небо. От на небі ми їм розмістимо сонце. Знайдіть «сонце» серед інших елементів нашої картини. Як ви догадалися, що це воно? Правильно, воно кругле, жовтого кольору. Прикладете його до верхньої частини аркуша. А тепер наклеюємо.

 

 

Діти, візьміть у руки шматочок серветки синього кольору й зімніть його двома руками от так (показ), щоб вийшов джгутик. Тепер небагато розгорніть джгутик. У нас вийшли хвилі морські. Тепер потрібно намазати клеєм нижню частину аркуша (розташованого вертикально) і прикласти на клей хвилі - зім'яту синю серветку.

 

Якими словами починався вірш?

 «Плив кораблик по хвилях». У нас є хвилі, тепер потрібно зробити кораблик. Прикладете кораблик до синьої серветки, так, щоб було зрозуміло, що кораблик пливе по хвилі. Вийшло? Тоді приклеюйте кораблик. Нагадую, що кораблик потрібно покласти на серветку кольоровою стороною долілиць і намазати клеєм. Потім ми акуратно беремо його, прикладаємо зверху на хвилі й обережно промащуємо серветкою.

 

А що ж там далі говорилося у вірші про наш кораблик? «Вітрило рвалося до хмар». Так, кораблик у нас непростий, а з вітрилом. Такий кораблик називається "вітрильник". Запам'ятаєте: вітрильник - це корабель із вітрилами. Повторите це слово й запам'ятаєте його. Що потрібно зробити, щоб наклеєний нами кораблик став вітрильником? Наклеїти вітрило. А зробимо ми це от так. (Показ. Вихователь показує, як саме розташувати трикутник-вітрило (гострим кутом нагору)).

 

До чого рвалося вітрило? До хмар. Давайте зробимо дві хмари. Візьміть у руки білу серветку й розірвіть її на дві частини. Кожний шматочок зімніть, але не дуже сильно, що б вийшли хмари. У якій частині нашої картини ми розмістимо хмари? Угорі, там, де небо.

От і готова наша картина. Давайте ще раз згадаємо вірш, що допомогло нам створити таку чудову картину? Хто запам'ятав слова цього вірша, можуть вимовляти разом із мною:

"Кораблик"

Плив кораблик по хвилях,

Вітрило рвався до хмар.

Хвилі до борта піднімалися,

Об кораблик розбивалися.

 

А зараз, поки підсихає клей на наших роботах, давайте потанцюємо.

 

Динамічна пауза «Синя вода»

Діти рухаються довільно під пісню «Синяя вода».

                                                                    (Сл. Ю. Ентина, муз. В. Шаинского)

 

Вихователь з дітьми оглядають всі човни

 ( Чи здатні вони витримати шторм).

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели