Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
19.10.2017
14:53

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат
200


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 72


Програмний зміст:

  • Розвивати творчу уяву, пам `ять, логічне, монологічне та зв `язне  мовлення, формувати мовленнєву компетентність.
  • Виховувати позитивні емоції, почуття дружби, взаємодопомоги, любові до казки, сприйняття соціалізації дитини в процесі набуття  моральних рис, характеру.

Словник:

  • Збагатити словник дітей образними поетично – художніми виразами (лисичка-сестричка, зайчик-побігайчик, мишка- шкряботушка, жабка-скрекотушка, вовчик-братик).
  • Учити добирати доречні синоніми, дієслова, епітети, порівняння.

Граматика:

  • Закріпити вміння дітей складати прості та складні речення, узгоджувати слова в реченні.

Зв язне мовлення:

  • Вчити дітей емоційно сприймати зміст казки, запам ятовувати дійових осіб, послідовність дій, завдяки методу моделювання  за формою і кольором.
  • Продовжувати вчити відповідати  на запитання за змістом, запам ятовувати текст, інтонаційно передавати та відтворювати його  під час творчих завдань, заохочувати до спілкування  за темою казки.

 

Обладнання: настільний театр : «Рукавичка», площинові паперові рукавички, набір різнокольорових фігур на кожну дитину, «сніговий колобок».

                          Хід   заняття

Діти, сьогодні я запрошую вас в чарівний світ казки. Якщо ми скажемо з вами чарівні слова , то потрапимо в чарівний ліс казкової країни:

1-2-3- слова за мною повтори:

                     Ми чарівний ліс підемо

                     Казку в лісі ми знайдемо

                     Кругом себе повернись,

                     Казко , де ти? Нам з явись!

Ось ми з вами опинилися в казковому лісі. Яка чарівна музика в ньому. Подивіться скільки снігу навкруги, сніжинки які красиві, все навкруги вкрито снігом.

Дитяча гра: «Сніговий колобок»

Погляньте який я сніговий колобок виліпила. Зараз ми з ним пограємо.

Діти, вам потрібно згадати назви казок, які ви знаєте, і передати колобок наступній дитині.

Передавати його слід швидко, бо він холодний  і може в  теплих руках розтанути.

Як багато казок ви згадали. Я теж згадала, а які відгадайте.

 ( показую картинки схеми, по яких потрібно відгадати казку).

А ось відгадайте ще одну:

   Що за хатка на узліссі

   Вся ворушиться, дрижить

   Де не взявся зайчик біжить

   Тут вовк іде й ведмідь

   Кожен в хаті хоче жить

   Та вже тісно їм усім

  Ось-ось-ось  порветься дім.

  Що за дім такий лежить?

Весь ворушиться, дрижить.

А ви як гадаєте?

-Казко, казко, ти з явись, в казці двері відчинись.

Давайте разом згадаємо цю казку?

Сідайте зручненько, слухайте веселенько.

(показ настільного театру за допомогою дітей).

  • Ось як багато звірів помістилося в рукавичці.
  • Пригадаймо, хто прийшов першим до рукавички і як його звали?
  • (мишка – шкреботушка)
  • А чому її звали шкреботушка?(бо вона лапками шкребе).
  • Давайте згадаємо як прийшла жабка – скрекотушка?
  • Ось стрибає…..Хто?
  • І запитує?
  • Що відповіла мишка?
  • Тоді жабка просить…..і стали ….
  • Далі хто прибіг?
  • Чому про зайчика кажуть «побігайчик»?(довгі в нього лапки).
  • Пригадайте, як просилася в рукавичку лисичка, що вона казала?
  • Що відповіли їй звірі?
  • Хто прибіг після лисички?(вовчик-братик).
  • Після кого прибіг кабан-іклан?
  • Кого з звірів не хотіли впускати? Чому?
  • Покажіть, як він йшов і ревів?
  • А дід побачив, що немає рукавички і повернувся до лісу.
  • Побачив собачка, що…..?
  • А звірі, що зробили?

А зараз відпочинемо.Подивимось, що звірі в лісі роблять.

Я буду називати тварин, а ви показувати,як звірі по лісу гуляють.

(діти імітують тварин:мишку, жабка, зайчик, лисичка, вовчик,ведмідь).

А по доріжці кабан іде:

Мабуть друзів своїх шукає.

-Давайте допоможемо йому знайти своїх друзів?

-У кожного з вас є рукавичка, а звіри перетворилися в геометричні фігури,давайте відгадаємо хто на що схожий?

Дидактична гра: «Хто на що схожий?.Чому?»:

- На яку фігуру схожа мишка і чому?(овал-чорний).

- Хто другий був у рукавичці(жабка- зелений круг).

- Далі прибіг зайчик(білий -трикутник.Чому?)

- А хто ще знайшов рукавичку?(лисичка, яку фігуру нагадує? Чому – помаранчевий трикутник?).

- На яку фігуру схожий вовчик?(сірий прямокутник)

-А яка геометрична фігура залишилась?(великий квадрат, чому великий? Ведмідь великий).

Ось ми з вами розпізнали звірів.

Давайте пограємо в гру: « Добре-погано»

(використати мікрофон)

  •  Що добре було в цій казці?(знайшли рукавичку, подружились).
  • Що було погано? (що дід загубив рукавичку, в нього замерзли руки).
  • А ще що було добре? (собака знайшов рукавичку).
  • А ще що поганого? ( що звіри розбіглися по лісі, ніде було жити).
  • Куди ж тварини пішли жити?( ведмідь зимує в берлозі, мишка в норі, вовк і зайчик під кущем, жабка в болоті, лисичка в норі).
  • Діти, чого ця казка вчить?( добру, дружбі).

 

Прислів я:

А ви знаєте прислів я про дружбу?

Друзі – дзеркало один-одного.

Вірний друг то найбільший скарб.

Дружба – дорожча за золото.

Дружно жити – всім  добре жити.

Адже ми теж всі друзі. Тому, як справжні друзі візьмемось за руки відчуємо тепло один одного , посміхнемось один одному. На цьому наше  заняття  закінчилося.  А ми з вами продовжимо гратися.

 

 

 

 

 

 

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели