Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
19.10.2017
14:50

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат
200


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 72


 

Конспект інтегрованого заняття у старшій групі з теми: «Риби.»

Завдання: закріпити знання дітей про риб, їх будову, спосіб життя,

                   розпізнавати риб за місцем проживання; розвивати мис-

                   лення, пам ять, вправляти дітей у складанні описових –

                   розповідей за схемою; вчити висловлювати свою думку,

                   фантазувати; закріпити раніше набуті прийоми ліплення;

                   розвивати почуття композиції при декоруванні акваріума;

                   визвати інтерес до ліплення; виховувати дружні стосунки

                   між дітьми.

 

          Хід заняття.

Діти, сьогодні у нас незвичайне заняття, тому,що ви самі повинні здогадатися про що ми будемо  сьогодні розмовляти.

Подивіться на столах лежать частини картин. Я не знаю що на них зображено. Подув сильний морський вітер і розкидав їх.

Якщо ви зберете всі частини в одну картину, то впізнаєте хто це?

( діти діляться на дві групи і кожна група складає свій пазл.)

  • Що знайшов Олексій? ( хвіст)
  • А що знайшла……? (голову)
  • А що у…….? ( тулуб)
  • Що у тебе…? ( око)

Ось бачите, вже вийшла картина! Чого в неї ще не вистачає? Правильно, плавців. Хто ж в нас вийшов? Так, це риби.

Ось сьогодні ми згадаємо про риб.

( запис: «Шум моря.»)

Діти, де живуть риби? Чи може риба жити без води?

Чим дихає риба в воді? (зябрами.)

За вдяки чому рухається в воді? ( плавці, хвіст.)

Що у риби на голові? (два ока, рот.)

Чим вкритий тулуб риби? ( лускою.)

Чим риби живляться? (водоростями, черв ями, мотилями)

Хижі риби , іншими маленькими рибками.

Все своє життя, від самого народження,риби проводять в воді.

Давайте згадаємо , якою буває вода?

У річках та ставках вона прісна. (риба прісноводна.)

У морі – солена.(морська)

Чи можуть прісноводні риби жити у морі? ( ні, звикли до прісної води.)

Деякі риби живуть в акваріумах і тому називаються акваріумними.

Ці риби дуже примхливі, їм потрібна чиста, вода, багата на кисень, а також певна температура та освітлення.

Давайте подивимось, які рибки припливли до нас?

( діти розглядають картини риб: морських, річних, акваріумних.)

Подивіться на цю схему.

Давайте спробуємо описати рибку, яка вам сподобалась найбільше! А щоб нічого не забути, дивіться на схему.

(діти описують рибку за схемою)

Фізхвилинка: «Золота рибка.»

Ми сьогодні з вами згадали про риб.

А зараз відгадайте мою загадку: Скляний дім –

                                                               Вода в нім!

                                                               Той хто там живе –

                                                                Звука нам не подає!

Правильно – це акваріум!

Ось давайте згадаємо, який акваріум ми з вами зробили з папера.

(роздивляються паперовий акваріум.)

А які рибки живуть в акваріумі? (акваріумні.)

Назвіть їх? ( барбус,гупі, скалярія, мечоносець, золота рибка.)

Сьогодні ми з вами спробуємо зліпити золоту рибку.

Зверніть увагу на форму тулуба, хвіст, плавці верхні і нижні. І

пустимо «золоту рибку» в акваріум, який ви приготували для неї.

Приготування до ліплення.

(гімнастика для пальчиків)

«Нумо пальчики малята.»

(губка з водою для рук)

Практична робота:

1.Зліпити овал зі шматка жовтого пластиліну завбільшки з горіх.

2.Розплющте його й прикріпіть у центрі круглої форми. Вийшло тіло рибки.

3.Відщіпніть від помаранчевого пластиліну три горошини розкачайте їх у джгутики.

4.Розплющте джгутики й прикріпіть їх на овалі так, щоб вийшов потрійний хвіст.

5.Відщипніть від помаранчевого пластиліну п ять шматочків розміром із гречане зернятко.

6.Надайте їм форму кулі, розплющте й прикріпіть до тулуба плавці: три вгорі та два внизу.

7.Рот зробіть із двох  маленьких кульок, прикріпивши їх  у ліній частини тулуба.

8.Очі скачайте з кульок , розплющених у плескачики.

9.Зробіть луску стекою способом прорізування.

10.Прикрасте дно акваріума ракушкою.

11.Відщипніть від зеленого пластиліну три шматочки розміром з горошини і зробіть джгутики й прикріпіть їх від дна акваріума вверх, роблячи водорості.

 

Підсумок заняття

Сьогодні на занятті ми згадали з вами про риб . Навчилися ліпити

« золоту рибку». Чи задоволена рибка своєю хаткою? В якому вона настрою? В якому настрою ви? Що сподобалось більше ліпити? Молодці діти, ви багато чого запам ятали про риб.

А всі ваші роботи помістимо на виставку , тому, що ви всі старались.

Рибки вийшли дуже гарні.

Гра: «Вода, земля, повітря.»

 

 

 

 

 

                      

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели