Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
16:37

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


      

 

Завдання: гармонізувати відносини  дітей зі світом; дати уявлення про те, що екологічний стан природного довкілля залежить від діяльності людей; продовжувати поглиблювати й збагачувати знання дітей про Космос; довести, що в Космосі значно відрізняється від життя на Землі; учити відтворювати власні почуття та враження у малюнках, використовуючи нетрадиційне малювання зім`ятим папером; виховувати впевненість у своїй  неповторності; уміння приймати та віддавати любов. Заохочувати дітей до експериментування створювати прості образи за допомогою жмаканим папером.

Обладнання та матеріал: паперова конструкція планети, магнітофон з класичними музичними творами, фарби ( жовта, зелена, блакитна.);макет ракети,шоломи,презентація за сюжетними малюнками.

 Хід заняття.

( звучить музика: « Звуки землі» )

Діти, сьогодні я пропоную вам поринути у нескінченність всесвіту ( Космос )

Давайте з вами згадаємо,які планети існують в нашій галактиці, хто був першим космонавтом.

Але спочатку скажіть мені, що таке Космос? (це різні планети, метеорити, зірки, Сонце.)

Чому Сонячна система має таку назву? (всі планети обертаються навколо Сонця.)

Чи на всіх планетах існує життя? Чому?

Які планети вам відомі?

                         Вірш:раз – Меркурій

                                   два – Венера

                                   три – Земля

                                   чотири – Марс

                                   П ять – Юпітер

                                 Шість – Сатурн

                                 Сім – Уран  за ним Нептун

                                  А наступна вже Плутон.

Так діти, насправді життя існує тільки на нашій планеті Земля.

Тому, що тут є повітря, що містить кисень і вода. Це все – основа життя.

Наберіться енергії життя. Зробимо дихальну гімнастику.

  • Дихання через ніс ( по черзі лівою та правою ніздрею )
  • Затримка дихання.
  • Діафрагмове дихання.

( презентація на комп’ютері )

Пропоную подивитися на нічне небо. Скільки красивих зірок. Люди з найдавніших часів любили дивитися на зірки, їм було дуже цікаво – які вони насправді?

І ось одного разу вони вирішили полетіти в Космос. До зірок.

Для польоту в Космос люди побудували космічну ракету. В ракету посадили космонавта, саме він повинен був керувати ракетою і летіти до зірок.

Коли космонавт сів у ракету, пішов зворотній відлік. Ракета відірвалася від землі, з її хвоста вирвався вогонь – так сильно працював двигун. І ракета полетіла високо в небо.

Хто ж він ,перший космонавт? (Ю. Гагарін.)

У космосі він побачив багато різних планет,вони крутилися навколо однієї яскравої зірки, яку називають Сонце.

Давайте ще раз згадаємо, які планети є в нашій сонячній системі.

Молодці, всі згадали.

А ще космонавти побачили там зірки. Вони так далеко знаходяться від Землі, що здаються нам маленькими крапками.

Діти, а чи хотіли би ви побувати у Космосі?

        Ви чуєте сигнал? Що ви відчуваєте? (тривогу.)

Так, це сигнал тривоги. Хтось у Всесвіті потребує нашої допомоги. Для того, щоб швидше прийти на допомогу, нам необхідна ракета.

( йдемо до макета ракети.)

Я пропоную взяти із собою фарби, гарний настрій та музику Землі.

  1. Набираємо палива. ( нахили вперед.)
  2. Одягаємо космічний скафандр. ( імітація.)
  3. Одягаємо шолом.
  4. Готуємось до відліку часу. (рухи руками знизу вгору:10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,)
  5. Політ.

Ось ми прилетіли на незнайому планету. Нас хтось зустрічає!

Володар планети:Вітаю вас! Я – Володар цієї планети.

                                 З якої планети ви прилетіли?

Вірші про Землю: В безмежному Космосі добре помітна

                                  Домівка людини – Земля наша рідна.

                                  Планета велична, багата на диво,

                                  Усе на ній є, щоб нам жити щасливо.

                             2. Створивши життя на планеті чудовій,

                                 Творець забезпечив найкращі умови.

                                 Її атмосфера, як ковдра, вкриває,

                                 Від впливу космічного оберігає.

                            3. А Сонце яскраве нас лагідним світом

                                Завжди зігріває – і взимку, і літом.

                                Ми, люди теж мусимо жити у згоді,

                                Любить , берегти все живе у природі.

Володар: Наша планета теж нагадувала чарівний сад, але це було дуже давно. На жаль, її мешканці не захищали природу, тому спочатку на планеті зникли рослини, вода, а потім і самі мешканці. Тому я послав сигнал про допомогу. Я дуже радий, що ви прилетіли .

Але ви дуже малі. Що ви зможете зробити?

Вих. Так, наші діти не дуже великі, але їх серця сповнені співчуття та любові.

         Діти розфарбують твою планету в різні кольори: зелений – колір життя; блакитний – колір повітря та води; жовтий – колір теплого сонця.

Малюючи, діти передадуть мову Землі твоїй планеті.

( гімнастика для пальчиків.)

Нумо пальчики малята,

Хто з вас любить малювати.

( малювання під музичний супровід « Звуки Землі» , жмаканим папером.)

Вих. Подивись Володарю, яку красу створили діти!

        Молодці діти!

        Ви справжні творці, чарівники.

Підніміть руки вгору, відчуйте, як ваше тіло ,розум, серце, наповнюється енергією добра, життя, любові.

Ви відчуваєте себе впевненими, неповторними, талановитими.

А тепер простягніть руки і поділіться цією енергією з відтвореною вами планетою, побажайте їй подальшого розквіту.

( діти беруться за руки, промовляють.)

Я люблю життя, я люблю свою планету, я бажаю любові всьому Всесвіту.

Пишайтеся тим, що ви Земляне.

Володар: Дякую вам діти. Ви створили справжнє диво: повернули мені надію, що наша планета може відродитися. До побачення!

( повертання на Землю , так само.)

Вих. Подивіться, як змінився Всесвіт. Ось посміхається місяць, зірки завели веселий танок. А ось наша красуня земля. Нарешті ми опинилися дома.

Рефлексія.

Ми опинилися на планеті Земля. Хто скаже нам, чим ми сьогодні займалися?

Спасибі вам за кмітливість добрі серця. Дружба допомагає нам робити дива.

В пам’ ять про нашу космічну подорож, дарую вам невеличкі сувеніри.

 

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели