Кирилівська ЗОШ - С Iст "Золота Рибка".
 
Четверг
24.09.2020
16:00

<

Меню сайту












Категорії каналів


Міні-чат


Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 78


                «Циркова вистава».

           

Мета:

 продовжувати вчити дітей розпізнавати і називати геометричні фігури: коло,квадрат,трикутник;                                                       закріпити знання основних кольорів:зелений,червоний,синій,жовтий;закріпити рахунок до 5; формувати навички навчально-пізнавальної діяльності:уміння виконувати завдання за вказівкою педагога;розвивати у дітей дрібну моторику,увагу,мислення;виховувати бажання допомагати іншим; формувати інтерес до математики.

Матеріали до заняття:

картинки із зображенням цирку; пазли для кожної дитини; капелюх та чарівна паличка фокусника; чарівна скринька з геометричними фігурами; капелюх та носик клоуна; 2 чарівних мішечки; лічильні палички та мотузочки; великі геометричні фігури; іграшка лялька; повітряні кульки, розфарбовки;  аудіо запис мелодія «Цирк» (2 записи різної мелодії).                                  

              

                                             Хід заняття.

  • Доброго дня вам дітки!

Я хочу сьогодні з вами помандрувати у веселу подорож. А ви хочете дізнатися куди?Давайте подивимось.

                    (показ картинок із зображенням цирку)

  • Ну що хтось здогадався?(відповіді дітей). Так ми будемо справжніми циркачами. А ви хочете дізнатися хто в цирку самий веселий і кумедний? Сідайте за столи та спробуйте зібрати пазли ,саме вони підкажуть вам правильну відповідь.

             

  1. Гра «Збери пазл»

 

  • Так молодці,самий кумедний в цирку – клоун.
  • А хто з вас бував у цирку?
  • Чому ви любите цирк?(відповіді дітей).
  • Тоді я запрошую вас на циркову витаву.

              (звучить музика, діти йдуть на килимок) 

  • Дітки подивіться ,що це в нас лежить?(Відповіді дітей)
  • Так це капелюх та паличка чарівника. А ви б хотіли стати справжніми фокусниками?
  •  
  1.  Гра «Фокусник»
  • А давайте спочатку спробую я,добре?

(Вихователь одягає капелюх  і чаклує промовляючи:        «Абрака-дабра»)

  • Ой,що це в нас з’явилося? (Відповіді дітей)
  •  Так це чарівна скринька. А як ви думаєте хто в ній живе?

(відповіді дітей)

  • А  давайте перевіримо чи справді там живуть геометричні фігури.

(Дитина дістає і називає фігуру)

  • Якого кольору?
  • А скільки куточків?
  • Молодець!Тепер ти будь-ласка!
  • Ой, які ви молодці!А давайте ще з вами почаклуємо?

(одна дитинка бере паличку і чаклує над чарівним мішечком у якому схований капелюх клоуна та носик)

                             3.Фізкультхвилинка.

                       (Проводиться під музику).

 

  • А ви хочете ще почаклувати?
  • Давайте хтось з вас спробує почаклувати!
  • А що це в нас у чарівному мішечку ?
  • Так це мотузочки та палички,а давайте спробуємо зробити з них геометричні фігури.

(діти діляться на 3 команди та працюють за столами на столах розкладені геометричні фігури)

  • Молодці усі справилися з завданням. Ой а хто це там плаче, так це ж наша лялька Марійка,вона плаче тому що запізнилася на нашу циркову виставу. Не плач Машо. Зараз дітки тобі розкажуть, що вони робили у цирку.

                          (відповіді дітей)

  • Дітки, а погляньте ,що це за повітряна кулька,так тут ще для вас подарунки.
  • Дітки ви молодці!Вам сподобалося?
  • До побачення!

                                    (звучить музика).  

  

               

 
Пошук



Вхід на сайт




Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

ПрофильВход
avatar
Добавить Новость Сообщения: Мой Профиль Изенить Данные Все Пользовтели